Idag Onsdag

har det väl inte hänt övermycket i heller, gick upp vid  halv tio för dem skulle komma och byta min spis, så dem kom vid kvart över tio-halv elva. vidare ut till frankis där jag städade av kontoret, hem ut med casper sen kom syster vid tolv och kolla in min spis, och sen cyklade vi hem till dem för att hämta upp alicia för den skulle vi gå ut till mamma och pappa för vi skulle lämna min cykel för pappa skulle laga den, igen. Jo de visade sig att pappa hade satt på lagningslappen sidan om hålet på slangen, rätt komiskt de där. hehe, men nu är den hel iaf. tack pappa.

Vi gick till infarten och syster hittade ett par skor, fina, sen gick vi ner istan för vi skulle hitta byxor men hitta inget, inte så mkt att välja mellan förrutom sådana som sitter klistrat nere vid foton, vilket inte är någon höjadre för syster.

Vi hamnade sedan på maddes och tog en fika, när vi var klara där så gick vi ner till city gross och handlade blöjor till lillan och lite frukt och så, sen tog dem ettan hem och jag tvåan, bussen alltså.

Väl hemma så startade jag med att bränna av min ugn. Det måste göras innan användning, annars så faller all den överflödiga skitenner i maten och det är inte så yummi precis. Så de tog en tre timmar att göra, så gjorde mat så länge, hemlagade köttbullar potatis gräddsås och lingon, de var gott. Sen kom min bror, snäll som han är och lämnade min cykel till mig så slapp jag hämta hem den själv. tack.

Mamma kom också en sväng och kolla, lika nyfiken hon som jag var. Men sen kom hon igen efter et timmes tid gör jag blev helt galen för jag fick inte spisen ren utan den såg sådär gumlig ut, och det gör aldirg mammas så varöfr gjorde min de då, så hon köpte ett annat medel med sig till mig än de jag hade, så blev de finare. Sen körde mamma hem igen, tack mammi..

Nu sitter jag här och gjort det ett tag, och ska alldeles strax ut med casper sen lägga mig, ska jobba imorgon eftermiddag, en dag sen är jag ledig hela helgen så på fredag så ska jag och mamma till city gross i hyllinge och stor handla, och med och tar vi alicia.

Men först nu ska jag bara kolla snabbt igenom high school musical 3, en av mina älsklings filmer, älskar sådana filmer, sen får jag kolla hela på fredag eller lördag, för på fredag blir de haloween fest antagligen.

på söndag kommer min bästa vän emma hem:)

Ha de bra. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0