jobb

ja idag blev de jobb, så har inte hänt mycket förrutom de, så gick upp vid halv elva ut med casper och sen tog de lungt framför datan, äta ut med casper igen sen ut med hunden.

mamma kom hit vid fyra och gick ut med casper, jag började redan klockan två.

Förresten så har min fina älskling frederi vunnit en bärbar data för bara 450 kr, billigt och bra för en bra data.
så den får han imorrn.

ha de bra

för nu ska jag in i duschen strax sen göra klart håret sen sova, för imorrn blir destädning här hemma och stryka mina nya gardiner och sen hämtar mamma mig, och vi ska hämta alicia sen köra och handla på city gross i hyllinge, på kvällen blir de haloween fest. ha de

puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0