Kvällen

Då var det kväll och slladeles snart natt,

Vid halv sju så cyklade jag till don pedro och hämtade pizza och sedan hem till syster och åt den, dem hade redan ätit, och älsk var inte hungrig så jag tyckte inte de var någon idé  så därför jag åt själv. alicia fick också så klart, och hon tyckte de va  gott, så jag stannade en liten stund och snackade och pussades med lillan.

Sedan fortsatte jag hem till marwin och saram och bror var inte hemma, så jag var väl där runt en timme en och en halv, och snackade och busa lite mer marwin, så när jag kom som sara tyckte var bra så hoppade hon in i duschen inte de lättaste kanske när man är själv hemma med en liten prins som marwin .

Cyklade sedan hem vid kvart i nio och sen har jag suttit här ett tag och nu ska jag ut med casper sedan krypa ner i sängen för nu är jag trött.. ha de bra.

Jag älskar dig frederik




Kommentarer
Postat av: Sara

ja jag hoppas det. idag skulle han inte göra något efter jobb men man vet aldrig

2008-10-29 @ 11:17:44
URL: http://mammason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0