Lördag

Nu är klockan 01.48 och jag och casper ska alldeles strax gå och lägga oss tänkte bara uppdatera lite snabbt här. Har inte hänt så mkt faktiskt, passade lilla dockan, alicia igår ett par timmar innan mamma kom och hämtade henne för hon skulle sova ute hos mamma och pappa, för malin jobbade sent och mike skulle iväg. Vi busade som vanligt och jag la mig sent också som vanligt. sov till typ halv elva-elva idag men gick inte upp för än vid halv tolv då älsk börja dra av mig täcket för att han tyckte de var tradigt att jag låg och sov.

Mamma kom en sväng vid ett så tog hon casper med sig hem, för jag skulle ha lillan ett par timmar idag igen för syster skulle jobba kvällen igen och mike var bakis så sa jag att jag kunde ta henne. Så vi var ute på frederiks jobb en runda, han jobbade för en gångs skull inte men han hade SPRUNGIT ut där för att prata lite, han och två på hans jobb har ju fått för sig att de ska springa maraton, lycka till, till dem. Kan dock inte se det framför mig. min älskling springa? haha lite roligt är det faktiskt.

Iaf efter vi varit där så cyklade vi ut till kvantum och handlade lite kex sen hem till mamma och pappa och fika, mamma hade gjort paj. Mumma.
Mamma körde mig och lillan hem till mig och älsk kom strax efter så jag började på maten. mos och ungsbakad falukorv, vilket också blev hyfsat gott men man lär väl sig efterhand.
Lillan blev lite gnällig mot slutet men frederik kom och sysselsatte henne lite, sött:)
Alicia åt väldigt lite mos sen pelade hon ut korvarna för det tyckte hon om iaf. Vid åtta så gick vi hem till mike så jag lämnade henne där men fick bära henne en liten bit för hon satt och somnade i vagnen vilket inte var bra eftersom hon skulle sova när jag hade lämnat henne, hon fick pyjamas på sig och välling i sämngen sen sov hon snabbt.

Alltid roligt att ha busfian här, men hon hittar på mkt, spec det hon inte får, men det är ju roligast klart. hehe småbarn, dem är för goa.

Jag har suttit och kollat lite "stjärnor på is" vilket jag själv saknar otroligt mkt, alltså konståkningen, har sagt länge nu att jag vill börja träna lite sådär igen men måste först ut och snacka med min tränare så jag kan träna med de tjejer jag tränade med när jag väl åkte. Men måste först och främst får tummarna loss.
Sen så har vi bara kollat lite runder diskat och lite sånt roligt.
Sen nu ikväll/inatt bakade jag sockerkaka för jag blev otroligt sugen på smeten. Så den är precis färdig och klockan är två. Men men nu är den färdig iaf och jag och cap ska gå och lägga oss. Älsk sover redan för han ska jobba imorrn, antagligen börjar han sju för dem hade mkt och göra. Sen ska vi på lite kalas till svärmoren imorrn som blir 54 år gammal.

Ha de bra
Jag älskar min underbara pojkvän och min underbart mysiga vovve


Kommentarer
Postat av: Egoina

hehe ja, vad dumt...

2008-10-12 @ 17:49:01
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0