Mycket men endå lite

Idag har det hänt mycket men endå väldigt lite, ja vi har gjort lite men endå har jag knapt varit hemma idag.
Jag gick upp vid elva och tog på mig och sedan gick jag ut med casper då älskling cyklade iväg. Älsk och mackan skulle åka en tripp till danmark över dagen.

Så vid halv ett bytte jag kläder och sedan cyklade jag hem till sara stefan och marwin och hälsade på, sen gick jag och sara ner till city gross, jag skulle möta syster men hon var inte där än så som sagt så vandrade vi vidare ner till city gross så länge. ör ett bröd och en kola. Men då fick vi en liten runda iaf, vi mötte upp syster vid gina tricot sen så vandrade vi bort till maddes och tog en fika, alicia var vaken men marwin sov. Men han vaknade lagon till fikan kom till bordet, men han äter inte sånt, inte än iaf.

Efter stan så hade vi alla följe till posten sen cyklade jag hem och dem andra gick åt andra hållet, ringde som en galning till min bror men han sov och svara absolut inte, men efter många om och men så vaknade han. Han skulle köra med mig till center syd, vi skulle byta älsklings minneskort till hans kamera då de var för smalt men där var stängt. OnOff stänger väll fem då men resten av center syd, alltdå den stora byggnaden hade väl öppet till sju så gick en runda där:P hehe.

sedan blev det hemfärd och då körde vi och hämtade upp mamma sen vidare ner till mammateresa så köpte vi pizza sen hem till mamma och åt. Pappa är ju i halmstad för det är DM i konståkning och han är aktiv i både skånde och svenska konståkningsförbundet.

Hem kom jag vid halv nio då jag sprang ut med casper direkt och sedan kollade vi stjärnor på is. Markus är bra, tror han kommer vinna, eller oaf stå i final.

allt för idag. alltså mcket men endå lite.

ha de bra

jag älskar dig casper min bebeis och min frederik



mina ögonstenar

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hajjj gumman .. jo det är bara bra.. själv?? jag visste inte att du hade blogg=) puss

2008-10-19 @ 09:27:58
URL: http://sebzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0