Slappe dag

Idag har inte hänt sådär himlans mycket, jag gick upp vid halv elva och slängde ihop en chocklad kaka, mamma kom vid elva tiden med frukost så åt vi sen gick mammi igen och jag städa och duscha och sånt, cyklade ut till mamma och pappa vid två så jag skulle hinna klippa och bada casper innan vi skulle bort till svärmoren Ulla för lite kalas för hon fyllde 54 år idag. Fikade och så lite vid halv sex-sex körde vi hem.

Mamma kom vid halv sju för att lämna casper och lämna mina jobbekläder, så åt jag och älsk sen åkte jag med mammi till kvantum för att handla lite smått. Hem sen bara kollat lite tv och ska alldeles strax ut med cap sen ska vi lägga oss. Som sagt så vet man aldrig när dem ringer från jobb. Men jag kommer inte jobba kväll iaf, jobbar inte kväll två veckor i rad. Mår redan skit över att jobba en vecka kväll.

Vid nio tiden eller vad klockan var så ville älsk ut och springa ett varv så jag följde med rullandes brevid honom, pallade verkligen inte att springa. Gör det en annan dag som man alltid säger.

Nej ut med vovven var de ja, ha de bra

Jag älskar dig min frederik och min fina vovvsing cap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0