Snart jobb

sitter lite här och kollar runder, gick upp halv tolv, känner mig så trött hela tiden, gick ut med cap och sedan kom syster så gick ner och snackade med henne lite. jobar kvällen denna vecka då jobbar vi måndag till torsdag mellan 14.00.20.00 men i måndags började jag itne fråns 16.20 för jag tvättade till 16.00. så tradigt att jobba kväll jag verkligen hatar de, hinner ju inte träffa älsk nått över huvud taget han sover ju för det mesta när jag kommer hem och när jag sticker till jobb så jobbar han,  men när jag jobbar med uffe (en som kör truck) så brukar jag gå ut och äta och fika med han och en annan som kör truck.  men jag hatar endå att jobba kväll men det händer inte så ofta, mest natten fölr mig och ibland förmiddag och mer än sällan kväll. så det är skönt iaf.

ska strax äta sen bege mig till jobb.

två dagar till, idag och imorrn. skönt sen ledig fredag är vi alltid när vi jobbar kväll.. det räknas ju på en mpnad skiftså man jobbar lixom in dem timmarna på fredagen, det enda positiva med att jobba kväll.. men hade hellre jobbar varje dag mån-fre sju till fyra eller nått så man har rutinen i kroppen nu har jag inte de eftersom det hoppas som de gör. iaf nu har jag inte mer tid att sitta här. ha de bra.

jag äslkar dig älsk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0