1 September

som vanligt vaknde jag halv elva, så låg jag och casper mös en stund sen gick vi ut en runda, sen ringde syster vid 11 och frågade om jag kunde komma ner i stan lite tidigare, så jag cyklade ner och mötte henne vid halv tolv, så gick vi till banken och lite sånt. Efter banken så skulle vi gå och möte emelie vid hemmakväll så alicia fick låna min mobil, emelie går intensiv kurs nu så hade hon rast, så vi skulle gå och äta/fika på maddes, men när vi är utanför maddes så skulle emelie bara röka upp så ringer malins telefon och jag säger bara är det mike, hon bara nej det är du så hon tryckte av samtalet, så vi kollade i vagnen och under alicia om det är hon som hade råkat trycka fram samtalet för malin var det sista uppringda samtalet. men nej, så fick malin ett meddelande på sin telefon att om hon kände den personen med den telefonen så fanns den på h&m så vi traska bort där, så fick jag beskriva telefonen så fick jag den, hon kan ju inte bara ge mig den för den kanske inte är min. men som tur är var det ju någon snäll människa som gick och lämna den någonstans direkt, för dem kunde lika gärna snott den.

Iaf sen gick vi till maddes och fika, sen följde vi emelie bort till körskolan igen sen gick vi en runda sen cyklade jag hem, då ringde jag min chef och frågade om där är något denna veckan så det var där så jag ska jobba natt, så jag ska sticka om ca 40 min, för jag börjar 23.00. och sen slutar jag klockan 06.00 imorgon bitti, så säger god natt till alla er som ska sova, ha de bra.

älskar dig älsk, cap och alla de jag tycker om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0