2 September

som sagt så hade jag jobbat natten så jag slutade klockan sex imorse, så jag cykla hem och kolla lite data gick ut med casper sen gick jag ocg la mig klockan 07.15, gick upp vid ett så gick ut med cap och tog på mig sen cykla jag ut på frankis där jag har mitt extra jobb, jag städar där då. var klar vi 4 då jag cyklade hem till syster och hämtade alicia och sen cyklade vi ner i stan o´ch fika med emma, hem igen och lämnade alicia sen cyklade jag till infarten och mötte upp mamma där.

jag satte in en påse i skåpet sen gick vi in och handla, så när jag kommer hem taooar jag en nyckel från mina byxor, och vad tror ni att de var?? jo det var nyklen till skåpet på infarten så suckande fick jag cyklade tillbaka till infarten och hämta min påse, och op vägen hem mötte jag robban och josse så snackade lite med dem.

Till sist när jag kom hem så lagade jag mat, blev chili con carne med bröd, sallad och tzatsiki. mums.
så kom mamma och ner och åt men hon åt nått annat för hon gillar inte chili con carne, sen kom älsk hem vid 20.15 sp han åt då och jag gick och la mig. så nu sitter jag här har lite halv stressigt.

så ska ut med hunden nu sen ska jag dra mig iväg till jobb, jag började klockan 23.00-06.12'
ha de bra

älskar dig mammi, cap älsk och de andra i familjen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0