3 september

Idag har jag inte fått mycket gjort faktiskt, vaknade någon gång vi ett tiden då syster ringde som jag bad henne men fy så ont jag hade i mina ben så jag vägrade gå upp, så somna och vaknade var femte minut de sista två timmarna ungefär- mamma ringde mig vid halv tre och sa att hon glomt att ringa (som vanligt) men hon jobbar med barn, ibland mkt barn och därför glommer bort eller inte hinns med.

gick ut med cap, och sen cyklade jag ner i stan och tog en fika med syster och alicia (det också som vanligt) hehe:P sen gick vi vidare bort till emelie på körskolan och snackade lite skit sen gick syster och alicia för alicia höll på och somna i vagnen och det fick hon inte för klockan var för mkt, då hade hon inte somnat nu ikväll. jag och emelie sto och pratade en stund till innan jag begav mig hemmåt. När jag kom hem så nfrågade jag mammi om hon kunde göra mat, de som jag egentligen skulle göra men så kunde jag hopp in i duschen samtidigt, och snäll som hon är så gjorde hon det så det blev spagetti och köttfärssås, tack mammi, älskar dig.

ssen blev det idol som för många andra, direkt efter idol blev det sängen för mig, men slumrade till bara tio min innan klockan ringde, så gick upp och pussa på älskling. satte mig här och snart ska jag gå ut med cap och sen bege mig till jobb. så ha de bra..

älskar dig cap
älsk,
malin
stefan
mammi
pappi
marwin
alicia

ja, familjen helt enkelt:)


jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0