4&5 September

4 September

igår gjorde jag absolut ingenting, gick upp vid ett eller drog mig upp klockan ett och sen gick jag ut med cap och gjorde vid mig stack till frankis och städa sen stack jag hem och gjorde mat sen gick jag och la mig sen vid 10 gick jag upp och stack till jobb klockan halv elva. jobba och slutade klockan 06.12

5 September

idag har jag ställt klockan på 11 för jag skulle med och hämta systerdotter på dagis, det är första veckan hon är på dagis så fröknarna där känner igen mig när jag ska hämta lilla dockan på dagis. men halv tolv vaknade jag och insåg att jag inte hann att göra vid mig gå ut med cap och gå upp till sjukuhuset där dagiset ligger någonstans på 20 min, så stängde av larmet på mina klockor och somnade om, vaknade lite små irriterad klockan tre övet att ingen hade ring mig. så jag gick ut med cap sen packa jag lite sen gick jag till infarten och handlade lagegrejer till min cykel som pappa ska laga för där är punka på framhjulet och handlade dricka till älsk.
hemma, åt ich nu sitter jag här. ska ut med cap nu strax sen är det sängen för inatt ska jag jobba igen, egentligen skulle jag haft helg nu men där är mkt och göra och det är bra betalt så varför inte? har ju inget annat för mig endå.

ha de ba

älskar dig älsk & cap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0