6 september

nu är klockan strax 9 och jag är riktigt trött. har jobbat natt, så gick på klockan 23.00 och slutade klockan 06.12. jobbade extra natt för det var mkt och göra och jag hade endå inget bestämt, men jag ska ner och laga en nagel klockan tio och kan därför inte gå och lägga mig för jag hade aldrig vaknat då för mamma och pappa har åkt iväg till tyskland men några så har ingen som kan väcka mig då. så nu är jag trött och sitter här, älskling ligger och sover. så jag ska städa av lite här torka bord och damma lite, sen ska jag ner och göra nageln klockan tio sen hem och bädda rent, dammsuga och tvätta golvet sen ska jag sova ett par timmar, älsk ska endå jobba idag så.

nej kanske kommer lite mer senare. ha de


ankan (sysslar med massa skit på jobb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0