8&9 September

På ett sätt känns det inte lönt för mig att skriva så mkt nu när jag jobbar natt, jobbar över huvhud taget. För mitt liv då är inte så himla intressant. är det de endå?? hehe:P

Efter jobb igår morse så cyklade jag med älsk till jobb och tog städningen där då medans jag var pigg så slapp jag cykla dit när jag vaknade och var trött. När jag var klar där så cyklade jg och handlade bullar sen hem till syster för att äta frukost, men när jag kom dit så var hon inte hemma, utan mike låg i sängen med en utsalgen alicia med hög feber. Så jag och mike åt frukost ist, sen vaknade lillan, så blev lite bus med henne innan jag cyklade hem och sov. Vaknde vid 4  då jag igck ut ett par runder med casper och sedan åt jag och älskling pizza (bra och äta de när man ska gå neråt, eller inte) sen vila jag lite sen stack jag till jobb.

Idag så cyklade jag hem efter jobb och vid sju kom bror med kiara gumman, som jag ska ha till torsdag då han är och jobbar längre upp och inte är hemma och kan ta henne, så mamma och pappa tar hand om cvasper nu när jag har kiara, men lite jobbigt mellan åt, först går jag en runda med casper och sen en runda med kiara, men vad göra man inte för sina älskade vänner alltså vovvarna då. Dock lite synd om katten när hon får vara instängd på toaletten när kiara är här , för hon gillar inte katten spec mkt. Men skrållan är bara inne och äter sen går hon ut igen så det är ingen fara.

Så imorse så gick vi en runda sen sov jag. När jag vaknade så gick jag en runda med kiara sen gick jag en lång runda på en och en halv timme med casper, så imorgon så ska jag ta kiara ¨på en lång runda.

Bara tagit det lungt sen, ätit lite och så, sen gick jag ut med kiara så gick vi förbi kenneth ovh ulla och mysan och sa hej sen hem, Nu sitter jag här och ska gå och vila för att sedan gå upp klockan 22.00 för att göra vid mig och gå ut med kiara innan jag ska till jobb.

Inte fått reda på det personligen men såg  att jag inte längre ska vara fadder till marwin vilket gör mig ledsen och besviken. Alltså först får man reda på att man ska vara det och blir jätte glad för det, glad som ingen annan lisom, sen får man en spark i ryggen typ att man inte ska vara det. Vet inte hur jag ska ta de, men det får ju gå, har jag något val? Nej jag tror inte de.
Är ju faster, det kan ingen ta ifrån mig iaf. Men klart man blir lite ledsen.

Nej nu kallar sängen. ha de bra

Puss Cecilia


Kiara


Kommentarer
Postat av: Sara

Vem har sakt att du skulle vara fadder? för de bestämde vi inte från förra helgen. först tänkte vi alla syskon men sa inget till någon då vi inte va säkra. sen bestämde vi förra helgen att bara ta dom älsta för de blir för många med 4.

2008-09-10 @ 10:28:02
URL: http://mammason.blogg.se/
Postat av: Sara

de e iallafall inte jag som sakt till dig att du skulle va de. bara snackat med malin min syrra och stefan om det

2008-09-10 @ 15:27:13
URL: http://mammason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0