Sent

ja nu ör klockan mycket.

De senaste dagarna har jag hittat på en del.

I fredags hade jag ju sovit ute hos mamma så hon stack redan klockan 9 för hon skulle iväg och klippa sig sedan hämta alicia för malin jobbade så hon var hemma hos sin pappa så mamma avlöste honom lite, så jag mötte upp mamma och alicia i stan för en fika på maddes sedan gick vi lite i affärer, fick hem lite, men hade lite checkar också så la inte ut så mkt pengar, tillåter endå inte min plånbok denna månaden. Mamma mötte upp kerstin vid kvart i tre så då gick jag och alicia bort och hälsade på ankan och snackade lite, ankan fick himla många pussar också.
Men det blev bara en liten stund då hon skulle iväg för hon skulle tillbringa sin helg i göteborg.

När vi gick därifrån så mötte vi upp mamma och kerstin på gyllenekoppen sen följde jag med dem in på h&m sen gick vi hem, jag cyklade och hämtade casper och sedan gick vi ut till systers jobb för hon slutade klockan sex, alicia gick helt själv rätt långt, så duktig på att gå. Dem cyklade hem och dem fick lillan i säng, mamma cyklade hem och hämtade bilen och jag hem till mig själv ocg gick ut med cap och gjorde vid mig innan mammi kom och hämtade mig igen.
För jag mamma och syster skulle på bio i hbg för att se Mamma Mia och den var super, man har bara hört gott om den innan och ja, den var bra. Bestog av mycket sång och det gillar jag. Nej den var jätte bra, ska köpas när den kommer ut på dvd. Innan bion så skulle vi äta, men dåligt med restauranger och pizzerior runt söder, vi hitta en pizzeria men där var bara plats för typ 4 st och där var redan 4 pers, så där var fullt. haha.

Efter bion så blev dety hem, lämnade av syster hemma och sedan hämta vi cap och körde hem till mammi, för jag sov där igen, för jag tycker inte riktigt om att vara själv sådär, annan sak att vara själv hemma då jag vet att älsk bara jobbar över. Men jag saknar honom jätte mkt.

I lördags så körde vi hemmifrån redan klockan åtta för att köra till city gross i hyllinge för att stor handla så nu har vi mat för denna månaden, Det enda man behöver gå och handla är mjölk och sånt vardagligt.
Efter hyllinge så körde vi till ikea så blev lite smått där också.
Hem till mig och lämnade alla grejor och packa upp och sedan hem till mammi och packa upp hennes grejor.Sedan blev det en fika med våra bra grannar.

Blev lite vila i mammas säng också, som jag pngrade när jag vakna eftersom mamma hade kallat på mig länge men vägrade gå upp, sånt som händer. Vi cyklade hem till mig och bara för att lyxa till de lite fast vi visste att vi inte orkade så beställde vi oss en familjepizza, men sen kom bror en sväng så han åt lite. Mammi som här så hon körde hem vid 9 eftersom hon också skulle städa hemma och lite andra grejor, Idag ville jag inte heller gå upp så gick upp vid halv ett och dammsög och tvätta golven för torka av allt de andra gjorde jag igår kväll.

Så det var middag hemma hos mamma idag med min favorit, fläskfile i typ en gryta med massa grädde (nästan all mat med massa grädde är oftast super gott) och ris. Cyklade hem vid åtta så satte jag mig vid datan lite och sedan kom bror med kiara som jag ska ha denna veckan eftersom han ska jobba i norge vid elva. Då sprang jag in i duschen för att sedan gå till jobb för att snacka lite med ankan så fick kiara sin sista runda samtidigt.
Lite räligt att gå där jag brukar gå så sent (förlåt mamma) hon gillar absolut inte detta, tro mig. Men när jag har kiara så vet jag att jag är trygg och säker, för hon vaktar, bland annat mig. Det märker jag på henne när hon träffar människor som hon aldrig har träffat.

Pratade även med pappi och älsk lite innan, dem hade lite regn idag också men lite senare kom solen fram. Jag längtar till imorgon, för då kommer dem hem, sakat dem. Saknat min älskling otroligt mycket. iofs så kommer dem inte hem från sent, så ska jag jobba natten så ska dem förbi mitt jobb så jag kan få träffa dem. Som jag saknat dig älskling, känts tomt att inte kunna prata med dig som vanligt, saknat att du inte sovit brevid mig, men framförallt så har jag saknat att få pussa på dig, så det ska jag göra jätte mycket imorrn. Ska pussa igen allt som jag gått miste om denna veckan. hehe:P

nej nu ska jag och kiara gå och lägga oss.
Ha de bra.
För imorgon kommer älsk hem, Jag älskar dig baby boo boo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0