Snart är Älsklingen hemma

Sant.
 idag så gick jag upp vid tolv, gav kiara mat och sedan gick jag ut med henne, vi var ute en sväng i natt så det var lungt. Hon spydde upp all mat igen men de andra har stannat. Nog något hon fått i sig ute ifrån. Men hon är pigg och glad annars. Stack ner och fika med syster och sedan hem för att gå ut med casper. Han får ju vara hos mamma och pappa denna veckan jag ska ha kiara.  Sen kom mamma hem till mig strax efter fyra så åt vi pannkakor, mumma.
Mammi cyklade hem så tvättade jag lite, för han killen som skulle tvätta han dök aldrig upp och han öppnade inte dörren heller då jag plinga för att fråga om han skulle tvätta eller om jag kunde ta hans tid, så jag chansa och la i tvätt. tvättade till åtta sen hade jag tortumlaren igång till nio. Men låtit mina kläder hänga kvar i torkskåpet och satt min sånn plopp i dörren så ingen annan kan ta sig in i tvätt stugan. Jag har endå de tidiga passet imorgon bitt så det är lungt. så ska tvätta alla älsk´s kläder då.

pappi ringde för en halvtimme sen då de landat på kastrup, dem lyfte vid 7. Så dem skulle bara få sitt bagage sen kommer dem hem, som jag lägntat efter denna dagen, och saknat min älskling, är ju van att träffa honom varje dag, ja de gör jag ju med pappi också på jobb.

Nej nu ska jag ut med kiara innan älsk kommer så jag kan umgås och pussas massor med honom. ha de

Älskar dig baby boo boo


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

vart ligger kastrup :) ?

puss / N

2008-10-02 @ 09:07:02
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: emmmmmmmmmmmmmmmmmma

kommentera gärna min blogg :)

2008-10-02 @ 16:05:04
URL: http://ewatson.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

hehe jaha =) haha okay ..

varit där:S men e så dålig på namn :P



puss / N

2008-10-02 @ 19:51:44
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0