Snart jobb

Efter jag lämnat av älsk halv fyra här nedanför oss så gick jag upp igen och kollade lite runt på datan, sedan gick jag och cap in och la oss igen klockan sex, det var väll då jag förstog lite grann att älsk skulle vara borta en hel vecka, eller merän de, i nio hela jävla dagar. Så då sprutade tårarna på mig, ja sant, tro det eller ej. Men jag är en känslig person när det kommer till det. Då jag redan kände en enorm saknad, endå hade han bara varit borta från mig i två timmar bara. Men det var väll tanken att han ska vara borta i nio dagar.

Iaf, syster ringde vid elva tror jag, och fråga inte mig vad vi pratade om för det har jag glömt, har ingen aning. Jag vet att hon ringde och att jag pratade med henne men har ingen aning om vad. Vid halv ett- ett så ringde pappa så pratade lite snabbt med honom och sen pratade jag lite med älsk också. Dem hade 27 grader där nere i spanien idagm Inte helt fel. eller? Men han förtjänar detta min älskling.

Gick upp vid ett efter jag pratat med dem, ut med hunden och sedan ringde ankan så pratade lite med henne sen städade jag. Vid halv tre - tre kom mammi så körde vi och handla grullad kyckling, potatis sallad och skinka Och risbullar. Vi körde hem till mig och åt sen tog hon casper med sig hem vid kvart i fem tiden och jag gick och vila vid fem. Gick upp vid kvart i sju och nu sitter jag här. Ska snart packa ner mina kläder och bege mig till jobb. Ska jobba natt denna veckan och på söndagarna börjar vi klockan åtta till sex på morgonen. De resterande dagarna börjar vi elva till sex.

Så ha de bra

Min älskling som jag älskar mest av allt, Jag älskar dig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0