Trött idag & Pigg imorgon (haha, malin som fattar)- 10 September

För idag hade jag svårt att somna som vanligt, men jag kom hem efter jobb vid 06.20 så vänta vi på att frederik skulle vaknade, så fick kiara mat sen gick vi en runda samtidigt som frederik cyklade till jobb. sen sov vi ett par timmar, men bara typ 3 och en halv timme. vaknade 11.40 av mi9g själv, brukar inte äns vakna av klockan. men sen gick jag upp, ut med casper sen kiara sen gick jag och syster till mc donalds, sen gick vi och hämta kiara och till kvantum för att hämta ut fotoalbum.  sen gick vi hem, så kom emma och snackade lite, körde pch kollade var dem skulle bo någonstans. Hem igen sen kopm stefan nu i kväll och hämta kiara, han kom hem tidigare än väntat.¨så nu kallar sängen, sen ska jag till jobb, sista natten för denna veckan förhoppningsvis.

ha de bra..

puss cecilia

jag älskar dig älskling och cap 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha, det var en bra överskrift. :-)

2008-09-11 @ 08:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0