Trött som få

Först vill jag börja med och säga grattis till min bror som fyller 26 år idag:) puss

Men iaf, jag slutade som sagt klockan 06.12 imorse, stack hem och la mig, tänkte inte lägga mig eftersom jag skulle vara hos tandläkaren klockan tio, Men jag var  otroligt trött inatt, så jag var tvungen att lägga mig, tänkte att jag lika gärna kunde lägga mig i sängen och sova ordentligt än att somna  soffan med datan i knötet, för visst hade jag somnat i vilket fall som heslt, och då kan jag lika gärna sova ordentligt som sagt.

Mamma kom och väkte mig vid halv nio och jag kan säga att jag intr var människa då, kunde inte öppna ögonen, det cik verkligen inte. Mammi förljde med syster och lämnade alicia på dagis så dagis såg vem "mormor" var.
Syster och mamma kom hem till mig och väckte mig igen, dem blev mer irriterade ju längre jag låg kvar, och jag blev också irriterad ju längre tid dem tjata. Till sist kom jag iaf upp och vi åkte iväg till hbg för jag skulle till min tandläkare, ska gå genom en behandling som kostar 10.000, Men som tur är är det inte jag som står för dem kostnaderna. Ska gå genom en behandling som betyder att jag ska försöka få bort min rädla, mens om sagt så står inte jag för betalningen, så mkt pengar hade jag adlrig lagt på en sådan sak.

När jag var klar så åkte vi vidare till väla för att handla lite, bland annat hund och katt mat, fick med mig en kofta också, men jag hade sånna värdecheckar från hm så det var en billig kofta enligt mig eftersom jag slapp lägga upp en enda krona från min plånbok. Bra!

Åkte hem så hämtade malin och mamma alicia från dagis klockan två, och jag var hemma hos mamma och gick ut med cap och slumrade till i sängen. När mamma kom så åkte vi till center syd, skopunken men hitta inget, för alla snygga skor som jag fastnade för var minsta storlek 37 och jag har 35-36.
Vi körde över till zoo och köpte ett nytt koppel och sånt till cap och lite gott till djuren.

Hem, så kom emelie en stund, hon hade klarat uppskrivningen idag, grattis gumman. Så var hon kvar ett tag och sen pratade jag med pappi och älsk en snabbis. Saknar er där borta. Inte så många dagar kvar nu.:) idag hade dem haft lite regn från och till.

När emelie gick vid 5 så la jag och casper oss en stund för att jag sedan skulle göra vid mig och bege mig ner i stan för vi skulle ut och äta eftersom min bror fyller år. Det blev på tycko (stavning). MUMS.

Efter vi var klara där stack jag hem ett tag för att sedan cykla ut till mammi. så här är jag nu och ska strax lägga mig för nu är jag trött. Ville inte vara själv hemma, tråkigt ju.

så jag säger god natt,
jag saknar och älskar dig älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0