Uppdatering 6 September

det blev inte riktigt som jag hade planerat min dag kan man säga. Efter lagning av min nagel så skulle jag hem och städa lite snabbt sen bumms i säng. Man ska aldrig ha en planering, inte jag iaf, för jag kan aldrig hålla den.
Men som sagt så var jag nere och laga min nagel klockan tio, sen stack jag hem till syster och em och åt frukost, tröttare och tröttare blev jag, så jag cyklade hem vid halv tolv, tittade lite på datan och sen städade jag, jag skulle egentligen städat mer imorse än vad jag gjorde, men när jag kom hem från syster så hade jag typ allt kvar förrutom stora rums bordet, lägenheten är inte stor men det tar endå tid. Så jag kom inte i säng från halv tre, och då hade jag varit uppe sen klockan 15.00 sen i fredags.

förresten jag glömde att nämna i morgoninlägget att jag och ankan hade bastat i morse, så skönt också satt vi och snicksnackade (som ankan säger) där, sen ducha och görde vid oss innan alla andra kom.

Vaknade gjorde jag vid halv sju då mamma ringde och sa att dem precis hoppas av bussen vid öb, så jag tog casper och gick upp dit och mötte dem, så då var älsk också där så han hjälpte dem med kärran (stavning).
sen har vi bara varit hemm och gjort absolut ingenting.
Var på atatoil innan och köpte en sådan grandiosa pizza, gott var det, kom på vid 23.00 att jag var hungrig att jag inte ätit på hela dagen.

Nu sitter jag här och klockan är snart Halv fyra, jag har ju klart vänt på dygnet eftersom jag jobbar natt och kroppen har vant sig att vara vaken på natten och sova på dagen.
Imorgon kväll börjar jag jobba igen till torsdag morgon, om det inte blir extra natt för då jobbar jag tills fredags morgon.

Ringde tjejen som bor i lägenheten vi ska ha och dem kanske redan flyttar ut denna helgen, vad skänt det hade vatt iaf. Men hon skulle inrga mig imorgon. Vi skulle få nycklarna den 14-15 september, men så visse dem inte riktigt dag, och efterrsom jag flyttat el och adress ändrat och allt sånt tills den 15 så ville jag höra och då sa hon att dem kasnke får hjälp redan idag då (lördag) men var inte säkert, så hon skulle ringa imorgon. Isf så kan man börja flytta några lådor och få upp saker i skåpen och sånt så slipper man allt på samma gång.

Jag är djupt besviken, ledsen och arg. Jag kan anse och tycka att man säger först inte en grej och sen ändrar det drastiskt. Nej, man ställer in sig på en sak och blir en annan, ussh nej, sånt funkar inte för mig.


nu ska jag ut med cap sen kallar sängen, brevid min älskling som jag älskar

jag älskar dig casper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0