Underbart

samma liv som de andra dagarna när jag jobbar natt. Tråkigt ibland, ibland kommer jag upp i tid och får ut mer av dagen. Igår så körde jag abra hem från jobb, sov ett par timmar, gick upp klockan tre, körde till kvantum och handlade. Mamma kom vid strax efter fem så åt vi sen körde hon och cap hem och jag stanna uppe och kolla idol för att sedan gå och lägga mig innan jobb. Pratade ju givetvis med pappi och min älsk pälsk. allt var bra och dem hade 25 grader på kvällen. Lagom, dröm att jag också hade varit där. Kul att man hade åkt ner och typ tjenna, dem hade ju blivit helt höpna. haha, kan se minerna:P

Idag körde jag hem en snabb runda släppte ut katten för att sedan köra bort till frankis och städa, så hade jag de gjort. När jag gick där ifrån så tänkte jag "nu kommer jag inte vara här fråns min älskling är hemma". När jag var klar så cyklade jag till kvantum och handlade frukost så kom mamma med cap så åt vi, Sen körde hon till jobb, hon började klockan nio. Jag och casper gick och la oss och vaknade själv klockan kvart i två. Det var duktigt av mig. Vid tre kom kari upp med madde och hämtade mig så traskade vi bort till dem och pratde lite och madde lekte lite med casper, men det var nog mest för hon var avundsjuk för att casper fick karis uppmärksamhet. Allt för att han inte skulle få uppmärksamhet.
Emma kom vid halv fem och hon har precis kört igen. Suttit och pratat lite. Hon ska ju ut på sjön på söndag igen och är borta sex veckor. Så då kan man inte få så mkt kontakt med henne eftersom hon inte har så bra nät, hon kanske har nät 2-3 dagar i veckan.

Pratade precis med pappi och frederik och det hade regnat satan där nere idag så när älsk skulle springa över gatan så tappade han sin ena flippflopps så han satte sin andra också i vattnet så den flöt iväg. Där var så mkt vatten att den hade drats ut av strömmar innan han hunnit ifatt den. Haha, Så han får köpa nya imorgon.

Nej om jag ska försöka sysselsätta mig nu, men med vad vet jag inte. Jo, jag ska in i duschen tror jag. Sen kommer mamma strax efter sju så ska vi äta lite, men blir inte mkt för jag och ankan ska äta mc donalds idag på jobb, vi blir bjudna på de, så då tackar man inte nej. Sista natten ikväll sen är jag ledig, men jag är rätt så bra sysselsatt från och med imorgon och fram till söndag iaf, sen kommer min älsk hem. Som jag saknar honom. Men det har ni redan hört hundratusen gången typ.

-Sådan underbar nyhet, så roligt-

Superglad för dig

jag älskar dig min älskling

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0