Grattis Morfar

Min morfar hade namnsdag igår. grattis min älskade morfar. (Arne).
Jag tänker på dig varje dag. varför ska det vara så orättvist att alla snälla och underbara människor ska gå bort före alla de elaka. det är inte rätt. du skulle ju stannat hos mig/ oss.
(för kärlekens skull) kommer du ihåg? det var den jag skrev ner till dig som du fick med dig. det är din och min låt.
jag saknar dig, du kommer alltid att leva kvar i hjärta och minne. Jag älskar dig morfar. hälsa mormor och lennart till mig, och madde och ludde. alla dem jag/vi höll kära.
du och jag morfar.

Annars jobbar jag för fullt, skulle ha kört med bror igår men det blev inte av då bilen pajjade, men idag har jag kört med mammi. Mammi och pappi har kommit hem idag också från nybro(småland). skönt att ha dem hemma. och nära sig igen.

Har lagt över bilderna från kameran till datan nu, ska bara lägga dem i rätt mappar imorgon, sen ska jag börja lägga in dem på bdb, det var 537 bilder, snacka om att jag inte orkar lägga in dem. men nu var minneskortet full så det var dags.

Nu är det sängen som gäller.

God natt

Ha de bra
Puss från oss

 


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Fina ni är! :D

2009-08-06 @ 16:47:59
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag tänkte också på Morfar när han hade namnsdag. Men jag tänker på han ofta.Men håller med dej att snälla människor går bort tidigt, det är orättvist. Älskar dej

2009-08-06 @ 23:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0