Casper, Min Livskamrat, Min bästa vän

Blev så ledsen tidigare idag då jag stog med casper i famnen och började tänka dem tankarna jag inte får lov att tänka, den dagen han inte finns i mitt liv längre. Jag vet att den dagen kommer, om några, om många MÅnga år hoppas jag. Jag hoppas innerligt att det dryer MÅNGA år tills dess. När den dagen väl kommer vet jag inte hur ag kommer reagera, antagligen trilla ihop och stänga av omvärlden. Dett är min bästa vän, min livkamrat.

Jag fick dig som min studentpresent, den bästa present jag någonsin har fått och kommer att få. Inte någon vanlig present som man kanske lägger undan efter ett tag och glömmer bort, och som man alltid har kvar om man så vill.
Nej, det är en levande varelse, en fin bebis vovve, en bästa vän och min livskamrat för alltid. Denna hemska dagen kommer att komma tyvärr, men han kommer alltid att leva kvar i mitt hjärta och minne, det föralltid. Detta är någon kärlek som inte går att förklaras, någonsin. Det är bara en STARK kärlek som bara finns där, som fanns där från första början.
När jag är ledsen så kommer du alltid och lägger dig intill mig, och pussar bort mina tårar, precis som om du förstår, jag tror på att du förstår. Jag pratar med dig när jag är ledsen, du vänder på huvet till den ena sidan till den andra, det är ditt sätt att visa att du förstår precis vad jag menar. Du är så söt när du lägger huvudet sådär på sned, ibland skrattar jag åt dig för det ser så sött ut. Vad skulle jag gjort utan dig. För mig är du min bebis, mitt barn så som andra människor ser sina egna barn. En oändlig kärlek.
Jag Älskar dig Casper hjärtat






Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman du får inte tänka så nu.Det kommer att dröja länge innan den dagen kommer. Älskar dej och Casper

2009-02-22 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0