Fredagen + Grattis

Ska börja med och säga grattis till min älskade systerdotter alicia som idag blir 1 år och 8 månader. Jag älskar dig hjärtat. Du kom in i mitt liv med en storm och jag älskade dig från första stund. Innan du e
ns kom till värde så älskade jag dig oväderligt mycket. Kärleken till dig ditt lilla liv går inte att beskriva, Jag kan aldirg beskriva och förklara jag kan bara skriva att jag älskar dig otroligt mycket, Ett av moster allt, ja det är du.



Igår så var jag hos tandläkaren igen. Fick för mig att jag skulle vara dör tio men jag skulle vara  där klockan ett. Men dem ringde och väckte mig vid fem över halv åtta och frågade mig om jag hade tid och kunde ta mig dit till klockan 9. Så jag gick upp, slängde på mig kläder och sprang ut fort och kissa med casper. Cyklade iväg till tåget och hant till och med med de tåget som gick fem över 8. Jag hade räknat med tåget kvart över. Men det var ju bara bra. Jag var där vid tjugo i 9. Dem öppna luckan och jag sa mitt namn sp jag anmälde att jag anlänt. Det första hon sa var, "det var snabbt macherat, Tack så jätte mycket att du kunde komma nu, vi hade så många sjukdoms fall"  Sen tacka hon mig två gånger till, men de var som både hon och jag sa, Det är ju skönt sen och ha hela dagen ledig, så de var de.
Nu är jag färdig med min behandlig av rädsla hos tanläkren så nu slipper jag gå så ofta. Men det har hjälpt mig otroligt mycket, inte bara hos tandläkaren. Men de hypnos vi gort i början har jag lärt mig att finna det lugn inom mig som jag behöver för att övervinna min rädsla. Jag är otroligt stolt över mig själv.
Ingen som gjort detta själv eller hört mig berätta, nej ingen förstår hur jag menar, man måste nog gå igenom det själv.
Men guuud vad jag är duktig.
Jag var skeptisk till de i början men det har faktiskt hjälpt mig otroligt.
Ska bara få min syster att gå igenom samma sak. Det Hjälper, det gör det verkligen.

Kvällen blev alldeles lugn, med mycket godis och data och tv då lets dance. Sen kollade jag på serien som många tittar på. Sara sa att den var bra så tänkte jag måste ju titta på den då. "The secret life of an american teenager" I början tycke jag väl den var sådär. Men nu är den spännande om vad som ska hända och så där.

Nu har även bror och sara och marwin flyttat in i deras lägenhet. Jag har själv inte varit där sen det blev helt klart. då dem flyttade möblerna första gången så tvättade jag och skulle jobba natten så då kunde inte jag hjälpa men älskling hjälpte. Andra gången dem skulle flytta möblerna så skulle jag hjälpa till men mamma tyckte de var bättre att jag tog zingo så hon kunde hjälpa. Jag ville ju. Stefan ställer ju alltid upp för mig. Men ja så är det iaf.

Han har gjort mycket själv i den lägenheten. men han tyckte og de var roligt att sedan se resultatet. Men dem har ju givetvis fått hjälp att mamma, pappa syster och saras farmor pappa och mamma. Men han har gjort mycket själv. Själv hade jag inte apllat allt det där själv.

Ikväll skulle vi egentligen hem till älsklings föräldrar för lite kalas för hans bror patrik. Men blev inte av då patrik var tvungen att jobba över. Så det blir imorgon ist. Men jag ska hem till mammi som vi hade bestämt sen tidigare iaf. Så ska vi äta lite pannkakstårta och frossa i gottis och kollamelodifestivalen. Mys med min mammi ikväll då alltså.

Pappa är i malmö på NM (nordiska mästerskapen) i konståkning så han åkte i onsdags och kommer hem på söndag. Så det blir mys med mammi istället och casper och zingo också förståss.

Ha de bra
Puss från oss

Min mammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0