Fruktansvärt ARG

Igår gjorde jag absolut inget i princip och endå var jag borta hela dagen. typ. Pappa kom och hämtade casper vid två då cyklade jag ner till bror, tänkte jag skulle träffa Marwin lite men dem var på kalas, när vi ätit lite nudlar och jag kikat på lägenhet, så fin den blivit. lite avundsjuk måste jag säga:P hehe så åkte vi ut till mamma och pappa. helt hund penssionat hade vi där ute, zingo casper och kiara. Stefan skulle fixa lite och mamma skulle hjälpa mig och sy upp mina gardiner. klarar de säkert själv men min mamma är bäst på det och jag vet att de blir bra när hon gör de så hon fick då göra det. Tack mammi.

När stefan var färdig så åkte vi hem till dem igen, men sara och lillprinsen hade inte kommit hem än. Min cykel stog ju nere hos dem så jag cyklade hem igen och bara sega i soffan hela kvällen.


Jobb idag och resten av veckan mellan 06-14. Har väldigt ont i min ena handled idag, måste kanske gå och kolla de, Måste iaf köpa handleds skydd. Det är ju rätt tungt arbete med händer och för övrigt hela kroppen. Det tar på en.

Som sagt så var jag väldigt arg, eller jag blev det iaf på jobb. Känner att jag inte kan skriva ut riktigt vad och så men iaf, det handlade om att vi skulle byta maskiner och så och där är en maskin inte jag kan köra för den har jag inte lärt mig, jag ringde min chef som då var sjuk och ville ha klartecken från honom vad jag skulle göra så jag har ryggen fri. Bara det att en annan har nog pissförstått mig rejält och blev ännu surare. Jag förklarade hur jag tog de och hur jag kännde de men som sagt, sur. Jag blev väldigt arg just då. Brydde itne mig så mycket, egentligen en bagatell sak men blev endå arg. Så när min andra chef eller förra eller jag vet inte, Råttan iaf kom och frågade vad de var och sa att en annan sagt till honom om jag avrit grinig mot en annan så kom tårarna, så sa han du ska inte vara ledsen, så då sa jag jag är inte ledsen jag är arg. Men vi kan prata mer om de sen för nu kan jag inte, är för arg för de nu.

Om jag ska vara ärlig, så var jag arg änna tills jag kom hem och hade sovit två timmar, men nu är jag glad igen. så det så.

Nu ska jag och älsk värma en pizza och vitlöksbröd sen ska jag duscha sen sitta i soffan resten av kvällen typ.

Ha de bra
Puss från oss

Jag Älskar Dig


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej stumpe det var ju bra att du blev glad igen.Det är tråkigt att gå och vara arg.Men jag älskar dej det vet du puss

2009-02-16 @ 19:00:37
Postat av: Systeryster

Nästa gång räkna till 10 innan du säger nåt. Eller låt det gå in genom ena sidan och ut på andra.

Love u

2009-02-16 @ 20:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0