Min lördag och Söndag

Igår så vaknade jag vid tio tiden så jag gick upp coh gjorde v id mig och tog ut min bebis vovve på en runda och sedan så mötte jag upp syster alicia och mammi nedanför mig vid halv tolv så gav vi ut till mormor och morfars backe och åkte pulka och fikade.

När vi varit där ett bra tag så gick vi hem och lämnade av pulkan hos syster sen gick vi vidare ner till stefan sara och marwin, men lilleman sov. så ja, vi snackade lite och så sen vaknade lilleman så man fick träffa och pussa lite på han också. När vi varit där gick vi till city gross och sedan bort till hemmakväll, jag var så otroligt godis sugen. Sedan hem och bosatte mig i soffan resten av kvällen.

Idag söndag så har jag haft allmänt tråkigt, men jag har inte velat gå hemifrån idag, kännde att jag ville vara hemma hos casper hela dagen idag, han var så "mammig" igår. + att jag jobbar kvällen denna veckan så ser han inte så himla mycket och sedan ska han sova ute hos sin mormor och morfar torsdag till fredag och lördag till söndag, sist nämnda bara kanske.

som sagt har jag varit så rastlös och haft tråkigt idag, pratat lite med pappa sen har jag ringt ner syster och mamma idag, bolla mellan dem hela tiden, jag ville inget utan jag ringde stup i kvarten och bara frågade vad dem gjorde. Till sist så sa dem att dem kom hem till mig och hälsa på iaf, hehe.. så jag bakade en kakka så fikade vi lite sen gick dem igen.

Nu ska jag dra fram dammsugaren och städa lite sedan blir det lite mat och sedan lugn kväll i soffan.

jobb kvällsskift denna veckan. 14-23

fredag ska jag och älskling till köpenhamn och bara vara, skönt och mysigt.

ha de bra
puss från oss

Lilla prinsessan sitter ben i kors, sötnos, moster älskar dig


Lillprinsen har börjat gå, så duktig, Faster älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0