Öresund runt med älskling

Idag så gick jag upp vid nio tiden och gjorde vid mig och så. Sedan väkte jag älskling så gick han också upp, när klockan var ca tio i tio så begav vi oss till stationen och köpte biljetter och sedan åkte vi vidare mot köpenhamn, vi var där ett par timmar och gick runt och tittade i affärer och så, mysigt. Köpte även fina sköna converse.



Efter ett par timmar i köpenhamn så tog vi tåget mot helsingör.




i helsingör så var vi bara en snabb sväng, inom och handla lite dricka, men cider är dyrare i danmark än i sverige, han  affären sa att det inte länade sig att köpa cider i affären och räknade ut på ett flak kopparberg cider så tjänade man in 200 kronor på att handla ett flak i sverige. sjukt egentligen.

sedan tog vi båten till helsingborg och tog tåget därifrån



så vi har tagit en Öresund Runt resa idag. Mysigt har det varit.

Eftersom vi varit borta hela dagen sp har casper varit ute hos pappa idag så slapp han vara själv, han sover där i natt igen då jag ska iväg imorgon kväll. Jag saknar honom, det är tomt utan han också.

När vi kom hem så plockade jag undan lite och sedan kom rikard från älsklings jobb och hans fu och hämtade en liten kise, dem skulle egentligen ha den andra hanen men dem fastnade mer för den svart och vita så dem tog den ist. Jag lunde hålla mig när dem var här men när dem hade gått så brast allt, jag blev så ledsen, Man är så van att man haft dem omkring sig i 13 veckor och helt plötsligt så är dem bara borta. ussh och fy.




imorgon så lämnar den lilla tjejen också, då får hon också ett nytt hem och på söndag lämnar den andra hanen. Sen har jag den svarta kise ungen kvar. Det känns så jobbit.

Det är nu man saknar allt det dem verken skulle eller fick göra. Bara dem hade varit här så hade det varit bra. Men jag kan ju tyvärr inte behålla dem. Som tur är har vi stelariserat skrållan nu, för jag ville inte ha fler kullar, inte älsk för den delen iheller. Flr det är så jobbigt när man ska lämna dem ifrån sig så..

det är denna lillkillen som lämnade idag,


Nu ska jag läsa lite i min bok sen blir det sängen. Har varit en lång men mysig och rolig dag


Ha det bra
Puss från oss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu är det nog dags att blogga. Och lägga in bilder. Puss älakar dej

2009-03-04 @ 18:25:36
Postat av: Anonym

Nu är det nog dags att lägga in bilder och blogga.Puss älskar dej

2009-03-04 @ 18:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0