Senaste dagarna

Har varit hemma hela veckan som gått.Skönt att bara ligga på soffan och kolla film. Nu mår jag dorck bättre men tror att det är något jag inte tåler. Men akn inte sätta fingret på vad, Får se när och vad jag äter då. Får hålla lite koll på de.

Som sagt så skickade min chef hem mig igen i tsdags. Onsdag låg jag på soffan.

Torsdag låg jag också på soffan hela dagen, men närmare fem tiden så tog jag på mig och cyklade ner i stan. Behövde lite frisk luft och körde ner i stan och köpte alla hjärtans dag present till älskling, blev en rosa skjorta som jag föälskade mig i.

Igår Fredag så mötte jag Emelie gumman vid kvart i tio så gick vi och hömta min underbaring till syster dotter Alicia och vandrade ner i stan. Det var så vackers och skönt väder så ci gick ist för tog bilen.

Hon handlade present till sin pojkvän gustav och sedan tog vi en fika på maddes. Sen gick vi hem till mig och busa lite emd Alli och katterna och sedan medans ag tvätta så var vi också ute på lekplatsen med alli.

Dem följde med mig ner i tvättstugan innan vi skulle gå och lämna lillan. Vi tog med vagnen ner som alli då satt i, hon somnade rätt fort så hon sov en halvtimme på vägen hem.

Emelie hämtade upp mig utanför mike och malin och alicia så körde vi ut så vi gick ut med zingo gubebn och sedan vidare till jysk och ÖB.

Sen hem och tog upp sista tvätten.

Vid sex körde jag hem till mike och alicia (malin jobbade) och lämnade pasta. Deras var slut och jobbigt att ta med alicia till affären. Det lär fel men ja ni fattar nog. Så slapp han dra på henne alla kläder och sånt. Så jag passade på att äta där också. Spagetti och köttfärssås.

Cyklade hem vid sju igen icg spenderade resten av kvällen i soffan. skönt.

Dock somnade jag i soffan vd tolv, vaknade halv tre i natt och skulle but med casper. Men somnade igen och vaknade klockan fem. Gick då ut med casper och seda gick vi och la oss inne i sägen brevid älsk.

Ha de bra
Puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0