Sjuk

Yes tradigt nog.

Var hemma igår för jag mådde inte så bra, men det känndes bättre igår än diag endå tycker jag. Vaknade vid halv tolv idag och kände mig så trött fast jag endå la mig i hyffsad tid igår. Kände mig hängig och ont så där i hela kroppen man har precis innan man blir sjuk om man säger.

Stack till jobb vid två och redan då sa en till mig att jag såg hängig ut, tänkte inte mer på de utan fick försöka gilla läget på nått sätt.

Min chef kent kom sedan till mig och frågade om jag inte mådde så bra och svaret blev ju ärligt och nej inte dirket men vad gör man. Så sa han att jag kunde lika bra gå hem igen än att stå där och må dåligt och vara sjuk. Men jag stannade kvar till fem och sedan gick jag hem. Handlade en calzone med mig hem till mig och älsk som vi dela för ingen ville ha en hel endå.

Har suttit lite vid datan och nu ska jag sätta på ytterligare en film och bara ligga och dega i soffan, blir nog inget mer jobb denna veckan. men vi får se. Inte imorgo iaf. Men ska nog endå ta mig ut en sväng så man får lite frisk luft. Får se hur det är imorrn. Ska tydligen snöa mycket nu, snöstorm typ enda fram tills i mågon för middag emn det vet man aldrig så de får vi se.

Nej film och mys i soffan med casper.

Ha de bra
Puss från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0