Underbart Väder

Underbart väder idag också. Satt i soffan lite vi datan när jag vaknat halv tio och vatt ute med casper och såg så vackert väder det var idag också.

Jag rigde mike och sa att ag kommer och hämtar Alicia vid ett så ska vi gå till granet, så kommer vi båda ut.

Vid halv tolv cyklade ag ut till kvantum för att hämta min stubbe som jag beställt (liten smörgås tårta) som vi ska ha ikväll.

Vid ett hämtade jag lillan så begav vi oss till granet och lekte. Skönt väder med kallt.

Vid halv tre tiden kom syster så fikade vi sen rörde vi oss hemmåt.
Jag frös som in i och det gjorde nog lillan också tror jag.

Nu sitter ag här i soffan och har tinat upp ett tag och ska strax ta mi ett bad. Skönt det också.
Kan inte ta ett bad när man är iskall för det är inte bra, man kan få värk av det.

Så nu blir det strax bad.

Idag har jag och slicia haft en mysig dag i granet. Min lilla ögonsten. ag älskar dig Alicia.

Ha de bra
Puss från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0