2 Januari 2009

Det har väl inte hätn sådär jävla mycket idag. Dagen började med att jag gick upp vid en fem i halv sex imorse, slängde på min jobbekläderna och sedan gick jag ut med casper, lämnade han och sedan iväg på jobb. Jag slutade klockan 12 minuter över ett som man alltid gör på frdagarna om man jobbar fredagen.

Hem och kollade lite på datan sedan gick jag och älsklingen bort till mickis och åt. Mums var det Tack älskling.
Mamma hade ringt mig när vi var iväg så mammi och alicia var redan här hemma när vi kom. Blev kramkalas och pussklas med detsamma.

Efter en liten stund vi kom hem knackade det plötsligt på dörren och in kommer bror med hela vagnen som han burit upp till tredje våningen som vi bor på och marwin i så klart. Blev lite förvånad. Sara hade annatför sdig då iaf. Efter ett tag gick mammi och alicia igen men bror och marwin stanade någon timme. Och det var kul att dem kom på besök. Uppskattade det väldigt högt.

Klart jag gör det med alli cokså men henne träffar jag varje dag min lilla loppa.

Jag tvättade samtidigt som jag hade fullt hus. Sendare på kvällen gick jag och älsk och handla lite chocklad och sånt, sen hem så städade jag lite. Rätt in i duchen efter det. När jag var klar efter jag lagt på ett kol så begav jag mig bort till min vän Emelie som hade lite tjejkväll med dricka och singstar. Dock sjöng inte jag. Roligt att höra andra. Det är som om man går på sin egen begravning, men hade det varit att någon sjungit dunder fint hade det inte varit kul på den nivånt, Jag stog som sagt över.

När alla tjejer skulle bege sig ner i stan så gick jag hem. jag rokade verkligen inte och jag ör skit trött så ska strax in och lägga oss, jag och casper. Älskling ligger redan och kollar film i sängen.

Sedan har vi bara tagit det lungt i övrigt. Hörs kanske imorgon.

Ha de bra
Puss från oss

Mina fina syskonbarn, Jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0