Äntligen

hemma igen efter jobb, men jämfört med de andra två nätterna jag jobbat så har det gått riktigt bra inatt. skönt. Bara rullat på och fått mycket gjort.

Kom hem som vanligt vid tjugo över 6 och gick ut med casper och sedan kila älskling iväg och här sitter jag igen...

Jag ska läsa lite i min bok innan sove dags så hinner läsa ca 20 minuter. När jag vaknat så blir de ut med casper bebisen och sedan ska jag köra inom jobb och prata med kent (min chef) om hur det blir sista natten. Min tanke är att bara jobba halva natten så jag går hem halv tre så hinner jag sova fyra timmar innan jag ska upp igen och iväg med skrållan till veterinärer och allt de där jag ska göra efter.
sedan idare ut till zingo efter jobb.

Boken var de va

Ha de bra
Puss från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0