Det var ett tag sen

Jag skulle ha skrivit i flera dagar nu men känt att tuden ite räckt till eller för trött för att skriva och då blir det inget bra så det har varit lite dött här.

Lördags - Jag gick upp vid tio och gick ut med casper och sedan cyklade jag hem till syster där mamma redan var så jag mamma alicia och malin åt lite fruskost innan vi tog på oss och gick ner till stan, jag mamma och alicia då, malin skulle jobba och mike var på handboll så vi tog lillan och traska ner i stan, gick lite i affärer och sedan tog vi en fika på maddes. Blev en vända ner om city gross också.

När jag kom hem så städade jag lite och sen tog de lite lungt, sen kom mamma och alicia och pappa, efter ett tag kom älsklingens föräldrar, vi skulle ju ha lite kalas för älsklingen som fyllt år, han ville inte ha nått men jag tyckte att dem endå kunde uppvakta honom lite iaf. Syster kom när hon slutat, bror och dem var inte här men han är som älskling, tycker inte om att ha kalas och tycker inte om att gå på kalas. men så är det iaf. Dem gick vid alv tio tiden eller nått och då städade jag, såg grisigt ut på mitt stora rums bord och så kan jag inte ha det och lägga mig och sen vakna upp till ett sånt hem så det blev lite städning.

Söndag - Både jag och älsk skulle jobba idag, jag började klockan 06.00-14.00 och älskling började vid 09.00-13.00 eller nått. När jag kom hem så gick jag ut med cap sedan cyklade jag vidare hem till mammi, pappa var nere och hjälpte stefan och sara i nya lägenheten, dem total renoverar den kan man väl säga.
Mamma passade Marwin så de blev lite mys med honom också, sedan kom Mike med alicia för jag skulle passa henne en liten stund för mike skulle köra med älskling till center syd och köpa en ny data stol, egentligen en sådan med högtalare på stolen (pc stol) men det blev en annan, han sa "tur jag ite köpte den för du hade dödat mig till slut" bra val det där isf:P

Dem kom tillbaka och drack lite kaffe och sedan så tog mike alicia med sig hem igen och ett tag efter kom bror och sara och hämtade marwin och jag och mamma körde ner till city gross och handlade för denna månaden, skönt.
Hem tog de lungt sedan blev de sängen.

Måndag - Sov lääääänge, skönt men ångest.
sedan blev de jobb 14-23

Tisdag - Inget vettigt gjort denna dagen heller merän jobb 14-23

Onsdag - Inte här heller, som vanligt, vakna, gå ut med casper, äta, gå ut med casper och sen jobb 14-23

Torsdag (idag) - Vaknade lite tidigare så har fått lite mer gjort. Vaknade vi tio och gick ut med casper och sedan hämtae Mike upp mig och körde med mig ut på kvantum för att hämta grejerna som kommit från Jotex. Så i helgen blir det gardin byte. Skönt med lite om växling.
När jag kom hem packade jag upp grejerna och sedan hoppade jag in i duschen, skönt var de. Ut med casper och sedan föna och plattade jag mitt hår så jag var färdig med de så jag ite stog i sista minuten.
När jag var färdig så insåg jag att jag hade mer tid över än vad jag räknat med så jag satte mig här vid datan för att kolla lite runder och sådär.
Strax ska jag äta sen blir det en runda med casper och sedan bege mig till jobb.

Hörs kanske imorgon.

Ha de bra
Puss från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0