En ledig dag till

Man blandar ihop vilka dagar man jobbar och inte jobbar med alla dessa klämdagar och röda dagar. Men det är skönt samtidigt så klart med lite lediga dagar då och då, då blir inte veckorna så långa och det blir snabbt helg igen.

Idag ha rjag jobbat mellan 14-23, det gick rätt snabbt men som sagt så hatar jag att jobba kväll, men det får ju gå. Bra med OB.

Ska strax ut med casper en sista runda sen upp i duchen och ducha av mig, och sedan är det sängen som gäller för mig.
Imorgon är det barn julfest. Så då ska jag följa med Mammi, alicia, marwin, malin och sara, på folketshus. Dansa och sjunga och sådant. Kul för barnen.  När jag var mindre så var vi alltid på det varje år, och stor godispåse fick man också.

nej det var allt för mig ikväll, nu är jag trött.

Ha det bra
Puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0