Fredag idag

Det har hänt mycket tycker jag sen jag slutade halv tre i natt tycker jag, det har iaf känts så.
jag slutade vid kvart i tre då jag var tvungen att köra ut den rullen jag höll på med, löjligt att lämna kvar så lite. Cyklade hem och kännde mig rätt pigg så jag satte mig och betalde alla våra räkningar, ussh det lät som om vi har hur många som helst, men ni vet, dem standard. Hyra, el, internet, telefoner, ja.

Gic och la mig vid halv fyra men rulla tummarna till ca halv fem-kvart i fem. Sedan ringde min mobil igen vid sex till halv sju. Älskling väckte mig ett par gånger men jag hörde inte han på riktigt för än vid kvart i sju strax innan han gick, jag ringde till och med mamma vid kvart i sju och frågade nör dem åt frukorst påd agis för då kunde jag komma förbi, men cecilia somnade om igen, ussha. Jag skulle lämna skrållan hos veterinären klockan 08.10 men jag vaknade 08.18.

Flög upp ur sängen, slängde in filt och skrållan i katt buren och sen cyklade vi, SNABBT.

Var hos veterinären klockan halv nio så gick vi igenom lite uppgifter och sådant, kännde mig tressad då jag skulle vara hos gabby, hon som gör vid mina naglar klockan kvart i nio. Där kunde jag andas ut i ca en timme. skönt.

Jag gick till bokia och köpte de tre första böckerna av twilight på svenska, har ju den första på svenska, men jag kan inte riktigt bli riktigt så koncentrerad som jag behöver bli när jag ska läsa boken på engelska, för hela tiden är de stim omkring mig, nästan iaf. Är det inte jobb så är de min kise skrållan min hund casper eller mian fyra kiseungarna. Så därför läser jag först dem på svenska och sedan på engelska så vet jag vad böckerna handlar om iaf + att som jag sagt innan att jag får ut nått av de, lär mig något. Det skiljer ju dock lite frpn filmen.

Gick till gröna lund och köpte present till älskling, han fick en tjock hood tröja och en t-shirt Ringde bror så han kom så åkte vi och kolla i deras nya lägenhet. SVårt att se nu när allt är rivet, men det kommer bli super bra då dem är färdiga med tapetsering, golvläggning, målning och fått in alla sina nya vit varor.

Hem, och sen kom bror och hämtade mig igen då vi åkte till veterinären för casper skulle få klippt klorna. Efter det var färidgt så frågade jag min bror om vi skulle ta och äta nått i stan så vi ringde, eller han ringde sara, så lillprinsen marein och sara följde också med ner och luncha. Blev kina och det var lika gott som vanligt, dock hann jag inte med glassen. Klockan var runt ett och mamma skulle hämta mig vid tjugo över ett.

Men vi hann inom HM så dem köpte en del nya kläder till lillkillen och jag köpte en köfta och en mys dress till lillan och en mys dress till lillprinsen. Älskar sånna mys dresser till barn, ser så fint och mysigt ut. Själv älskar jag och ha på mig det själv också.

Men sen körde bror mig hem och hann inte mer än att komma innanför dörren och lämna påsarna så kom mamma och ämtade mig, hon skulle dåt ill veterinären och klippa zingos klor och jag skulle hämta skrållan samma tid så då passa de ju bra och åka samtidigt.

Skrållan var dåsig (stavning) när jag hämta henne, men så himla länge hade hon ju inte varit vaken. Vi körde inom spiggens och handlade lite hund mat och kattunge mat och ny katt låda då vi inte är hemma och på nätterna får skrållan vara inne i sovrummet, så har satt in katt lådan mat och vatten där, bara för hon ska få lugn och ro från kise ungarna, jag vill gärna ha koll på de nu när hon är ny stlariserad och såret är så pass nytt, så tratt har hon på sig ochs ka ha nu i tio dagar, sen om det ser bra ut så får hon gå ut, då kommer hon bli glad, ja vi också, för hon har protesterat på olika sätt för hon inte fått gå ut och jag vill inte ha fler kullar, visst det är mysigt med katt ungar, men jag vill heslt bara sälja till folk jag känner så jag vet att dem har de bra + att det kommer vara lika jobbigt varje gång man ska lämna dem ifrång sig när man levt med dem i 13 veckor.

Sedan var det äntligen hem när jag varit på kvantum och hadnlat ny katt sandt och natto och hämtat ut mina nya hörlurar till mobilen. Skönt. Så då hämta vi lite mat och sen dess har jag suttit pang i soffan, jo varit ute med casper, och duschat också, men har inte gjort nått skönt.

Inatt så får jag sova några timmar extra, skönt det också. Ska träffa mamma och lillan i stan imorgon för fika och sen ska jag handla lite då vi ska ha lite kalas för älsk, Han hatar sånt så blir bara hans föräldrar och min föräldrar, malin och alicia.

Har kollat lets dance nu ikväll. Tradigt att isabella åkte får jag säga, hon är ju faktiskt den positiva punkten i hela lets dance om jag får säga vad jag tycker. Men som hon sa "tävling är en tävling"

Nu ska jag läsa lite i min bok till, sedan ut med casper och sen blir det sängen.

Ha de bra
Puss från oss

Skrållan som en liten bebis (ca 8 veckor eller nått)

Kommentarer
Postat av: Zerphina

visst skulle kunna hjälpa dig, men inte nu idagarna då jag har fullt upp men kanske till veckan????

2009-01-24 @ 18:50:26
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0