Grattis Syster

Idag sjunger vi

"vi gratulerar, vi gratulerar,
vi gratulerar lilla malin idag
med blommor och blader,
vi göra henne glader,
vi gratulerar lilla malin idag.
Hurra Hurra Hurra"

Grattis syster på din 29 års dag. Jag älskar dig

Kom hem från jobb för ett tag sen. Vid tjugo över sex någonting. Kalla på älsklingen och sedan gick jag och casper ut på morgon rundan. Upp igen och väckte älsk och sedan gick han till jobb vid kvart i sju någonting.

Sitter här och kollar runder och tänkte kolla filmen men de får absolut vänta till sen. Kan egentligen inte. Men behöver verkligen sova.

När jag cyklade från jobb så var det rätt halt på den vägen utan för jobb så jag gör nått konstig och cyklar och trillar. har ingen aning om hur jag landa, om jag landa på foten först eller rätt på knäet, knäet vet jag att jag landa på iaf. Men skrapa inte upp de eller så. Blev bara lite öm. Riktigt halt på vissa ställe och vissa ställe, ingenting alls. Konstigt egentligen.

Nu ska jag och min morgon trötta vovve gå in och sova några timmar.

Ha de bra
Puss från oss

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack så mkt! :-)

Älskar dig med!

Puss och kram syster

2009-01-19 @ 08:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0