Gravid

Ja, en av mina bästa vänner Emma är som sagt gravis och hon var på sitt första UL igår, det blir en liten kille där också, längtar tills den tittar ut så man får se underbaringen.
Emmas blogg  www.mammasmage.babyblogg.se

Har ju två andra underbaringar i mitt liv som då är mina syskon barn.

Bebisen är iaf 19 cm lång nu och man såg tydligt var det var sa hon. Har sett UL bilderna på hennes blogg. Men ska kanske träffa henne senare så jag får se dem direkt så. Brukar också alltid känna och trycka lite på hennes mage. Gillar sånt. Gick och tryckte på systers lilla mage som hon knappt hade när hon väntade alicia. Tycker så är kul. hehe.

Nej, nu ska jag strax cykla bort till sara marwin och stefan och hämta sara och marwin då vi ska traska ner till folkets hus, julfesten.

Ha de bra
Puss från oss



Kommentarer
Postat av: Emma

Nowww:) Du får komma och trycka på magen snart han saknar dig:) Puss Tant Cicci från lillen

2009-01-07 @ 19:04:04
URL: http://mammasmage.babybloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0