Inte så roligt

Det blir inte så roliga inlägg dem dagarna jag jobbar, för det enda jag gör är att gå upp, gå ut med casper, går till jobb, kommer hem och går ut med casper, och sen går jag ut med han igen och igen och igen och sen lägger vi oss, sen är det samma visa igen. När jag jobbar kväll så är det samma sak bara det att vi sover längre.

Men iaf, Jag brukar lägga mig vid tio tiden på kvällen när jag jobbar förmiddag, visst det är jobbigt och gå upp tidigt men jag känner mig inte alls så trött som jag brukar. Skönt faktiskt.

Idag när jag kom hem så gick jag ut med cap sen tingde jag telia så dem ska skicka papper, och sen ringde jag veterinären och beställde tid till skrållan tills hon ska stelariseras och kloklippning till casper då jag inte tycker dem tar tillräckligt på spiggens. Tycket dem är FÖR långa, och så vill jag inte att dem ska vara, synd om honom då.

Vid tre halv fyra så kom Emma hit och snacka lite och så, det var ett tag sen och innan hon gick så kännde jag och tryckte lite på magen som jag brukar göra, mysigt.

Nej, som sagt inget roligt inlägg.

Men nu är det sängen brevid älsk och casper intill mig.
God natt sov gott

Ha de bra
Puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0