Jag HAR Den

Jag har den, boken alltså, Twilight heter första boken för er som inte redan vet de. Jag köpte den på engelska så får jag ut lite av det själv med, eftersom jag vill läsa den så kan jag. vill man så kan man.

Var nere och köpte boken så fort jag avrit ute med casper efter jag vaknat och sedan cyklade jag ut och gick ut med zingo, lika glad när man kommer alltid men dem blir så ledsna när man går:S

Cyklade vidare till mammas jobb och sen hem till sara och marwin, stefan kom hem vid tre tiden så han skulle ner till deras nya lägenhet och tvätta taken innan dem kan måla dem. tro de var så iaf. Så fick pussat lite på lillprinsen diag också.

Hem kom jag sen och här sitter jag, ska äta lite "finare" mat idag. Nämligen kycklingfilé, potatis kroketter och bearneisås. Gott, får ju vara lite så nu när älskling fyller år.

När det står i ungnen, potatiskroketterna alltså så ska jag börja på min bok, när vi ätit ska jag se filmen. Ovanligt va? hehe

Ha de bra
Puss från oss

så liten, två dagar gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0