Julfest

ja som sagt så var vi på julfest idag, jag cyklade hem och mötte upp sara och marwin hemme hos dem så jag var väl där vid en kvart i ett, tjugo över ett så mötte vi upp syster och alicia sen gick vi ner mot elias och roro så mötte vi upp mammi där och sedan gick vi vidare till folkets hus, marwin var trött för han ville verklogen inte sova i vagnen på väg dit och alicia var pigg och var alert direkt och sprang runder som de andra barnen, sen blev de ficka och sedan dans till sander och gander. sen dans runt granen sen kom tomten.

Efter julfesten så cykla jag hem till mammi och pappi, skulle hämta räkor och langgångsbröd, skulle göra langgångar, men min kära pojkvän var på rhodos med jocke när jag kom hm och käka men jag gjrode endå till honom vilket jag sa till han att jag skulle göra fast jag sa de till honom igår. Han åt givetvis inte trots att han sa att han skulle ha, jag såg ju direkt på honom att det tog imot då han redan var mätt. Men jag åt iaf. Men innan maten så var mammas arbetskamrat Ana här uppe och penkade ut vilken katt hon vilel ha, och det blev denna



Efter maten iaf så gick jag ut med casper en runda och då gick vi en runda bort till jobb och pratade lite med ankan där, sen gick vi hem igen och här sitter jag, jag som skulle lägga mgi tidigt idag som känner att jag är trött.

Imorgon är ytterligare en jobbe dag. Då 14-23 också.

Så jag ska ut med casper nu i snökaoset och sedan sängen.

Ha de bra
Puss från oss


Kommentarer
Postat av: Emma

Nowww stor kisenbebis nu ju... Och Casper den sötaste.. Måste ses snart puss kram

2009-01-07 @ 19:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0