Kväll

Så var det kväll igen, gud vad timmarna går fort.
Alldelses för fort, Man tycker att man gör mycket men tänker man efter så har man nästan inte gjort nått iaf. hehe, konstigt de där.

Nu är jag färdig med filmen för femte gången. Besatthet kallas det för. Imorgon ska jag ner och köpa mig boken sen kommer jag vara som klistrad framför den tills den är färdig, sen har jag tre kvar och de rycktas om att den femte ska skrivas. Så vi får hoppas.
Hoppas även att dem börjar spela in andra filmen snart så man får se den inom en snar framtid. Längtar faktiskt. Älskling sa till mig igår, "Du är sjuk, du har sett samma film fyra gånger och du tittat om och om och om igen, fattar inte de" Själv så skrattar jag bara. Men så är det bara.

Nej nu ska jag gå och lägga mig i två timmar och vila innan jobb, ja casper också så klart, han förljer alltid med och sover tätt in yill mig under täcket. Men det är mys.
Älsk ska inte sova ännu, så han får sitta och spela.

Ha de bra
Puss från oss


Första boken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0