Lugn dag

Mammi och alicia var här innan idag och hälsade på så jag hade gjort negerbullar att fika på.
Hon busa som vanligt och sen gick vi till lekplatserna här i sandvången och lekte så lilla fick leka av sig lite. Men efetr ett tag så gick vi upp igen för det var rätt kallt ute idag.

Efter en stund så kom syster en sväng efter jobb så visa vi henne att vi hade sjunigt fader abraham och skakat på huvudet. bilder finnt på www.cecan.bilddagboken.se på den 17 januari. haha. men kul hade vi.

Annars har jag bara städat och så som jag gör varje dag och tagit det lungt. Älskling var iväg ett tag innan men kom hem vid nio tiden eller nått. Nu sitter jag här och har precis lagt in bilder på bilddagboken.

Nu ska jag kolla på TWILIGHT en gång till. Som sagt så är jag frälst i den filmen och kommer gå om och om och om igen här hemma.

Ha de bra
Puss från oss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0