Måndag

Gick och la mig vid 7.20 imorse och vaknade vid elva. men jag sov vidare men vaknade med jämna mellan rum tills klockan var kvart i två. Då gick jag och casper upp. Sencyklade jag ut till mamma och pappa och gick ut med zingo då de jobbar.

Sen cyklade jag bort till älsklings jobb och hämtade hans äckliga matlådor som han aldrig diskar själv. Brhöver jag äns säga hur dem ser ut?? URK......

Var tänkt att jag skulle cykla hem efter men jag cyklade vidare bort till emelie gumman som bor rätt över gatan i ett annat område och snackade lite. Men sen cyklade jag hem.

När jag kom hem så kom mamma strax efter, sen gick hon igen och strax innan de kom älsk.
Han var inte spec hungrig och jag gör inte mat till mig själv så värmer kanske en pizza sen som jag har i frysen eller pasta al fredon som jag har i frysen.

Har även ringt ner till bokia idag och lagt undan första boken av twilight, en på engelska och en på svenska. Har inte bestämt mig vilken jag ska köpa först, får titta igenom den engelska och se hur mycket jag förstår av de. Men jag kommer köpa båda språken vilket fall som helst, Så snart är den i mina händer. Dem hade bara EN engelska kvar och sen hade dem nio svenska, så jag får se hur jag gör.

Men nu. Nu ska jag titta på film. :) Fast som sagt.

OBS!!! ÄR DET NÅGON SOM KÄNNER ATT DEM VILL HJÄLPA MIG MED EN HEADER TILL BLOGGEN SÅ ÄR JAG VÄLDIGT TACKSAM. OBS!!!!!!

Ha de bra
Puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0