Nyårsdagen

Idag har det väl varit lungt, vilket har varit skönt.
Inatt var jag, älsklingen och casper hemma vid 2-halv tre då mamam hämtat oss och kört oss hem då hon hade med sig casper till mig. Tyckte det var dax för han att komma hem lite. Han har ju varit hemma hos mina föräldrar nu ca två veckor då jag jobbat men mamma har varit ledig. Så har han sluppit att vara själv.

La mig/oss vid en tre tiden och sen vaknade älsk vid halv två, men jag och casper gick inte upp för än vid ett tiden så då gick vi ut. Och det märktes att han inte varit hemma på ett tag för han kissade på varenda sten och träd. Min lilla älkslings vovve.

Mamma kom och hämta mig och casper vid halv tre tiden så åkte vi ut till mamma och pappa. Syster och Alicia skulle precis gå men hann med och säga hej och pussas med alicia endå. Söta lilla flicka. Mosters älskling.
Mamma och pappa höll på att byta sovrum. Dem skulle byta in till mitt gamla rum. Men det dem inte vet är att det är faktiskt mitt rum fortfarande, sen är det inte mitt fel att dem sätter in sina grejer i mitt rum. Hehe. Det kommer alltid vara mitt rum.

Visst detta är hemma (min och älskling lägenhet) Men hemma hos mamma och pappa kommer alltid att vara hemma oavsett.
Senare så kom Bror, Sara, Marwin och Kiara hem. Dem skulle äta där hemme. Men eftersom jag och älsklingen redan hade ätit middag innan jag åkte så ville inte jag ha så jag hade Marwin så länge och lekte lite med honom så dem kunde äta lite i lugn och ro.
Sen gick jag ut med Zingo (den minsta), Sen gick jag ut med Casper (mellersta). Sen gick jag ut med Kiara(största). Tanken var rolig. Så jag sa, synd inte Caesar var här så kunde jag också gott ut med honom för han är störst av dem alla.

Vid en kvart över sju halv åtta så åkte jag och casper hem. Ja, Stefan, Sara, Marwin och Kiara också. Lämnade av lite coka cola och chips hemma hos älsklingen sen tog jag och casper på oss igen och gick en runda med Emelie och pratade lite och så. är vi kom hem så var vi lite frösna så jag tog på mig min morgonrock utan på mina kläder och casper kröp änna in på mig och la sig så som han brukar.

Nu sitter vi och kollar på ET på fyran och ska strax gå och lägga oss då jag ska upp runt fem-halv sex tiden imorgon för jag börjar jobba klockan sex. Jag jobbar till klockan ett sen ska jag em och ta de lungt och så sen ska jag tvätta lite. Har inte så mycket tvätt.

Imorgon kväll, så kanske casper kan få vara ute hos sin mormor och morfar eller så får han vara hemma hos frederik för jag ska kanske promenera bort till emelie då hon ska ha lite tjejkväll hemma med lite dricka och singstar. Så om jag orkar så ska jag gå bort där och vara lite social ett tag.

Ha de bra allihopa.
Puss från oss

Min fina vovve var lite rädd för alla smällar
 

Jag och älskling

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hoppas att du kommer bort en runda idag :) Hade varit jätte kul .. Puss Älskar dig ..

2009-01-02 @ 11:17:15
URL: http://emelieanderssson.blogg.se/
Postat av: Emma

Casper är värdens sötaste:) Måste ses snart. Puss kram

2009-01-02 @ 23:11:54
URL: http://mammasmage.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0