Sista dagen

för jobb denna veckan iaf, skönt:)
jobbar som vanligt mellan 14-23 vilket är riktigt tradigt som alla redan vet.

Imorgon ska jag upp tidigt, och om inte emma ska jobba så kör hon med mig till ramlösa där jag ska på hälsovårdsundersökning som jobb står för, visst dem kan få mäta mig och väga mig och sånt men dem kommer inte få göra ett blodprov som dem tror att dem ska göra, icke sa nicke. absolut inte.

Inte som det känns nu iaf, kanske går jag med på det när jag är där, svårt att tro det men man vet aldrig.

Nu har jag precis carit ute med casper sista rundan innan jag ska sticka till jobb, strax ska jag dra och det är tradigt. Man har inget socialt liv för fem öre när man jobbar kvällen. Jag sover när älsk sticker iväg på jobb och oftast så sover han när jag kommer hem. Visst det är skönt att vara ledig fredagen vilket vi är när vi jobbar kväll, men hade hellre jobbat måndag till fredag varje vecka.

Nej nu ska jag göra vid mig sen sticka till jobb.

Ha de bra
Puss från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0