Söndag

Vi gick upp för cirka en timme sedan, ja alltså jag och casper. Älskling kom upp strax efter.
Så vi gick ut en sväng jag och cap.

Nu sitter jag vid datan och behöver jag säga vad jag ska göra nu då?
hehe tror inte de.

tänker på detta innan jag lägger mig och först när jag vaknar. Filmen, och ajg vill ha böckerna nu. Men de får vänta tills i veckan då jag kommer ner i stan.
Jag kommer nog att läsa dem på engelska då dem säger dem är bättre på det språket. Svenka sätter dem över de så konstigt.

Jag kommer även köpa dem på svenska senare för att kunna läsa dem på svenska också ifall om jag har lite svårt för dem. Men det är en träning för mig också, så de ger mig lite. Men engelska blir de först iaf.

Nej nu blir det film.

Ha de bra.
Puss från oss


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken gullig blogg du har sötnos! :*

Ta gärna en titt på min foto/allday-blogg och kommentera de bilder jag har publicerat, skulle verkligen uppskatta det :]



Passa även på att fråga mig någonting i frågestunden jag har just nu <3

2009-01-18 @ 16:42:25
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0