Torsdag

Så var det ytterligare en dag borta och nu kväll.
Idag har jag inte gjort mycket, men endå en del:P känns så iaf. Gick upp vid halv ett strax efter mamma hade ringt och väckt mig och sedan så sprang jag ner i tvättstugan och la in två maskiner. Hade tvätt tid mellan 12-16. Mellan maskinerna så cyklade jag bort till mammi och lämnade två bilder och vidare och pupade mitt förbaskade hjul som alltid får punktering nu för tiden. ussha.

Cyklade hem och la in ny tvätt och viadre bort på netto och hämtade ut mitt paket som kommit från hm. hade beställt lite smått. En mys dress (betty boop), Två tröjor/linne, och en halsterneck linne.

Hem och fixa med sista tvätten och sen har jag städat så nu är här fint igen, har nästan aldrig skitigt då jag städar varje dag men endå.

Zingo är här (mamma och pappas vovve, eller mammas är han ju) för mamma är på möte och pappa jobbar länge idag.
Hon kommer väl och hämtar honom strax efter sju.

Nu ska jag läsa lite i min bok innan jag sätter mig och kollar lite film. Ska se twilight men först ska jag se "The Curious Case of Benjamin Button" tänkte jag.

Idags ak jag inte vila innan jobb då jag bara jobbar halv natt så jag är trött när jag kommer hem så jag kan gå och lägga mig nästan direkt jag kommer hem.

ha de bra
Puss från oss

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det! alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-22 @ 21:51:46
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0