Twilight

Ja, den filmen har jag nyss sett. Kunde verkligen inte slita mig från datan, den var spännande, enb sådan film som man bara vill se mer och mer och mer, hoppas där kommer en tvåa. Hehe, säger jag nu och denna har inte kommit ut på dvd än. Men jag ska vara först att köpa den på dvd, tro mig.

Jag läste på Kenzas blogg ( www.kenzas.se )att hon sett den två-tre gånger eller nått så då tänkte jag att jag att jag också måste se den. Och tro mig, jag är FAST. Helt oroligt bra.

Ska se den igen ikväll när älskling gått tänkte jag. Jag ska definitvt också köpa böckerna och läsa dem. Nu är jag fortfarande helt uppspelt och bara hatade att den slutade, vill ju ser mer,,, mer,,,mer. Men så e de. Har ju den nu så kan se den om om om igen.

Annars idag så tog jag lång sovmorgon. änna till klockan elva, sedan kom alicia och mamma ett tag vid tolv tiden, så gjorde jag negerbullar så fika vi på de. Gick ner till leket så alli fick leka lite. Gick sen upp till mig igen och väntade på syster då de var kallt ute. Så sjöng vi Fader Abraham så länge. och alicia tyckte det var roligt när huvudet kom så man skulle kaka på det också.

Nej hörrni, nu ska jag gå ut med casper sen får jag se om jag kanske sätter på twilight igen eller om jag invätar till älsk har gått så jag har nått att göra då.

Jag läste nyss att Filmen kommer inte ut på DVD för än 21 mars, hallå. ska jag vänta så länge. Har jag nått val? haha nej. Blev helt förälskad från början, och de är min nya favvo film. Den kommer gå i högvarv här hemma. Tro mig.

Ha de bra
Puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0