Vikt

Jag är normal, inte överviktig inget sånt, endå äter jag mycket skit. Kanske borde tänka lite endå. Man blir endå trots allt piggare av nyttigare mat. Ni vet, Man känner ju sig bättre om man har sallad till maten än att man kanske sitter och trycker i sig en pizza, så blir man bara allmänt slö, trött och bara vill sova ett par timmar.

Jag hyllar bella www.blondinbella.se att kunna vara så stark som hon är trits alla påhopp hon får dagligen.  Jag tycker att hon är otroligt stak tjej och otroligt duktig, på det mesta hon göra. Alla kan inte allt. (Oftast inte iaf). Jag hyllar henne som kan stå på sig som hon gör och bortse från alla dumma kommentarer och attacker hon får utstå dagligen.

Detta inlägg hon skrev om vikt och sådan, Man förstår henne men endås ka många folk bara se negativt i mycket hon skirver, varför inte sluta läsa då. Jag menar, att stora förbilder som carolina gynning och katrin(vad hon nu heter i (efternamn) ska skriva om att man ska gå ner i vikt o sånt. skit samma. Stå på dig bella. Du är stark.

Det var de jag skulle komma fram till när jag skrev de första raderna.

Ha de bra
Puss från oss


Kommentarer
Postat av: Julia

jag tycker också att blondinbella är en stark och duktig tjej! alla som tycker att hon är en "dum blondin" kan slänga sig i väggen! :)

2009-01-17 @ 19:46:51
URL: http://madebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0