Åter hos mammi

Så var jag här igen. har jag inget hem eller? jo det har jag, men jag gilalr inte att sitta ensam sådär, och eftersom älsk jobbar kvällen denna veckan så åker jag ut här. men jag kom inte hut för än vid sju tiden.

Jag slutade vid 14.00 idag sen cyklade jag hem, slängde av mig jobbe kläderna ner i tvättstugan och började tvätta. skulle egentligen inte börja tvätta för än 16.00 men där var ledigt hela dagen så så passade jag på att börja tidigt så jag slapp tvätta halv kvällen.
Efter jag slängt in tvätt så gick jag upp och hämtade casper och gick en runda. när jag kom upp igen så fällde jag ihop bordet och stolarna på balkongen och la en handduk och la mig och solade ett tag och värva det med tvättstugan. fick lite färg, inte mycket, men de kommer de kommer. :)

Medans jag tvättate och solen gott över på gavlen, vi har sol hela dagen typ mellan 9.00-18.30 men sen går den mot gavlen, så dammsugade jag och tvättade golvet, damma och sånt gjorde jag igårkväll.

Mamma och alicia hämtade mig vid sju tiden som sagt, ja malin och alicia var här ute hos mamma.
Nu har precis malin och alli cyklat hem så vi ska äta nu, midsommar mat, idag igen? yes, fy vad gott det är. man får passa på när det finns ny potatis:)

nej mat var det ja.
Ska nog gå ner på gröningen sen här nedan för mamma och pappa opch springa med hundarna efter maten.

Pappa kommer även hem ikväll.
imorgon är jag själv igen, älsk jobbar kväll imorgon igen så jag ska fråga mamma och pappa om vu kan äta kina mat imorgon, mumms:)
ska även fixa mina naglar imorgn och hälsa på noel emma och mike.

Ha det bra
Puss från oss

Kommentarer
Postat av: Zandra

Halloj.. jo det är bra.. lita trött på värmen bara.:P hehe.. Sj??

Joddå jag jobbar kvar där ute.. Läste du hade fått fast.. vad kUL=) pusss

2009-06-27 @ 21:43:45
URL: http://sebzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0