Full Fredag

Ja men inte alkohol full men har haft och göra hela dagen.

Blev väkt i morse när mamma ringde vid 9.20 så jag gick upp vid 9.40. Gick upp poch tog på mig och sådär. gick ut med casper och sedan traskade jag ner till ladnskrona hem för att fixa ett par saker. men det blev inte ritkigt som jag ville så får ta det senare. Iaf så kom mammi och hämtade mig utanför ringen så körde vi till toys´n´rus och handlade födelsedags present till marwin som jag kollat ut ett tag. Kan inte skriva det här så jag vet att ngåra läser som ska till marwin. Alltså återstår att se:)

Sen körde vi hem till mig och älsk igen så åt vi en sen fukost med en massa goda pålägg. mums. Vid halv två så körde jag och mammi coh hämtade lillan på dagis. Hon fick pennir där idag då hon hade lite kalas på dagis med glass och så för hon fyller två år på söndag. min lilla prinsessa blir bara större och större. sen blir min lillprins ett år på onsdag han också större och större. tiden går fort. Mina fina syskonbarn:)
jag älskar dem som om det vore mina egna:) hihi.

Vi körde ner till granet när vi hämtat lillan på dagis så hon fick gunga och leka lite innan vi körde hem henne till pappa mike. systeryster jobbade.
Mamma körde hem mig så städade jag lite smått. eller plockade undan lite, damma gjorde jag igår kväll.

Mamma och pappa kom efter mpnga om och men vid fem tiden. går hade jag redan börjat att tvätta.  Pappi jälpte oss att sätta upp våra persienner, jag älsk också förståss:)
vi satte upp tre så länge, där det behövdes mest. får köpa fler sen, så nu har vi i alla fönsterna. Tack för hjälpen:)
(som det står still i huvudet. kommer inte på hus hjälpen stavas. haha)

jag sprang in i duschen och sen åkte mamma och pappa hem vi halv tio. och då ringde ankan så vi pratade en stund. Så då dammsög jag och tvättade golvet nu halv elva ikväll. men nu är här fint. jag gick in och föna och plattade håret och sen satte jag mig lite vid datorn och sen tog jag och casper en lite längre runda runt här i området.
När vi kom upp igen så gjorde jag pannkakor så åt vi det. mumma.

nu har jag suttit här ett tag, ska ut och kissa min  hjärtevovve casper nu sen är det sängen som gäller.

Ska försöka komma upp vid halv tio imorrn så jag hämtar lillan runt tio för imorgon ska vi ha e "moster och alicia dag" så vi ska åka till busfabriken bara hon och jag coh gå äta nått och så. så mysigt med min lilla docka nu innan hon blir stora tjejen.

nej ut med casper sen sängen var det va.

Ha de bra
Puaa från oss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var ju bra att du själv gjorde pannkakor. Men nästa gång kan du göra det när jag är där. Haha Ha det nu så roligt på busfabriken. Puss älskar er

2009-06-06 @ 14:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0